199

Jahaa ännu en dag med viss stress i. Jag hade det planerade mötet med min lärare på komvux, det gick great elelr jaa jag skla köpa böcker för en större peng. Men antar att det är värt det sen när jag är klar med det :) . Blev iaf ett axelpass+ trapplöpning 10*3 ruscher. Helt okey torsdagsträning. I morgon ska jag ta ett rygg+ben pass. Det kan bli extemt drygt men ska gå tamme fan. Förhoppningsvis får jag med mig hane ner också. Till Oskars stora intresse ska jag medela att det blev en extremt stark chili con varne till middag idag. Och jag svettades nästan med i ansiktet av den än själva träningen :D. P.S Har även fyllt min kyl med grönsaker!


Kommentarer
Postat av: em

morötter är gott ;)

2009-08-22 @ 01:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0