Stoppa dig stoppa jag tänker stoppa dig i.....fickan ;)

out in the LIVE! togheter, we have grown, ja kanske , var du nere?, ja , mycket möjligt, va? , ja visst, mycket?, lite , typ lagom?, kan man säga dårå!

jag fattar ingenting men detta var ett urdrag ur mitt huvud när jag stod i duschen.

ciatet: "Så här nära jul har vi inte varit i år" Mr. Karlberg levererade detta citat när vi givk förbi en julgran på Tallåsgården.

Biftek supernova - rå men ändå skön gitarr slinga :)

Nu ska jag sticka ut i friluftshängrummet "da Nature"

jag höll på att bli lämmnad på Hummlestabaren igår, hmm undrar hur mitt liv skulle sett ut där. Jag skulle defentivt få sova i någon städskrubb bakom fritösen eller kanske bli inneboende hos den kortklippte killen i kassan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0