munsårs illution

jag trodde att jag för första gången i mitt snart 20åriga liv råkat ut för munsår. Men så var itne fallet det var bara en finne som placerat sig mitt på min läpp, hmm jobbig. Så jag preparerade den med tandkräm ett gammalt beprövat knep. Och mycket riktigt så var den borta i morse, men den lämmnade en krater efter sig som ser ut mer som ett munsår igen. Och det är väldigt köttigt. Men hoppas det läkt ihop tills i morgon.

Citatet: "how little can a man be?" Nicke angående att jag bara är 19 :D

Färjestad förtjänar stryk och stryk fick de i lördags!!! finns inget lag som är så sköna att vinna över ;)

Kommentarer
Postat av: Stina

kul att du skriver något om mig när jag alltid skriver om dig kingkong! ;(

2008-10-07 @ 10:28:33
URL: http://stinahallak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0