hello mr horsecamp

Hej hej igen :) jag ahde en underlig dröm Aktiebolag i natt.
Den handlade i stor drag om att Olof Hjalmarsson (A.k.a Traktor olle) i kvicksund iaf ;). Han skulle iaf annordna ett ridläger, varför vet jag itne men han hade antagligen några ekonomiska intressen i det. Och det visade sig vara väldigt populärt efter några dagar hade han minst 100 namn. Men det visade sig i slutet av min dröm att alla namn var påhittade av gammla klasskompisar som Olof hade.  De hade alltså rignt med hemligt nummer och sedan anmält falska personer till detta gemytliga lilla ridläger. tycker det var lite taskigt så jag ringde och anmälde mig fast på riktigt :)

Citatet: "hemskt vad hal den är" mitt egna uttryck vid en ansträgning att ta upp takfotsbeslag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0