Whiz Whaz

Idag åkte jag runt i firmabilen och kände ett sug, ett sug efter att göra något "gangsta" men jag kunde inte komma på något tufft att göra. Så när jag åkte över bron mot torpa mötte jag en bil. Jag fylldes med panik, kände mig tvungen att göra något. Så närögonblicket kom när våra bilar möttes slängde jag upp en wordsign-combo i vindrutan, den innehöll fuckyou tecknet följt av fuck you are tecknet (alltså två fuckyou fingrar korsade) och slutade med det dödande spegeltecknet. Den lätt gråhåriga mannen med runda kinder mjukt skägg och stora glasögon gissningsvis från sena 70-talet, tittade ut genom sidorutan och låtsades som att han inte förstod mitt angrepp. Till en början kände jag mig lättad att jag fick ut min tunga börda haha men sen kom samvetskvalet. Nu ska jag kanske skriva ihop ett vänligt brev och sätta det innanför dörrpanelen på hans bil.

citatet: " Feströker du? ser det ut som en fest eller? svar: Det kan bli" haha himla roligt inslag i fredag hela veckan

Kommentarer
Postat av: Stina

Så var det faktist inte ;)

-Röker du?

-Nej, jag feströker

-Ser det ut som att det är fest här eller?

-Det kan bli ;)

2008-11-08 @ 10:10:07
URL: http://stinahallak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0