Valen ska välja vilja eller vanfödda fiskar.

Idag väljer jättelandet i väst ny Ledare. Det står i stora drag mellan en vit man som liknar massmördare och en mörkj man som alla vill ha till makten just för hans hudfärg. Alltså jag är inte så insatt men ska nog föröska följa valet lite grann.

Jag är kroniskt trött i benen, måste börja springa mina rundor igen så jag inte stannar i växten som knatten tintin.

Såg en man idag som gick äver samhället. Han har nog varit med om en olycka eller dylikt, är iaf vanbildad i ansiktet. Men han går med sitt barn i barnvagnen med sån jävla pondus och sån stolthet så jag blir alldeles gråtfärdig. Alla titatr säkert på han och tänker "rätt snygg" men han struntar i det han vet vad han är och vad han vill med sitt liv, han vet att han inte är världens vackraste människa men i mina ögon är han så jävla bra fan om alla kunde vara lika avslappande i detta utseendefixerade samhälle. Ne jag älskar hans stil och hoppas jag blir en lika bra far som han verkar vara.

Kommentarer
Postat av: Emil Rameau

bästa jävla sammanfattningen av valet någonsin!



Det står i stora drag mellan en vit man som liknar massmördare och en mörkj man som alla vill ha till makten just för hans hudfärg.



Right on!

2008-11-13 @ 18:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0