Love it all

Fest igår blev rätt skoj tycker jag med visa undantag men sånt man inte kan förutbestämma, Tack för alla fina presenter och allt skoj :D Blev rätt sent pga ett segt Chicago Blackhawkes i stor form, ellr vad säger du Larssa hehe. Jag vaknade iaf upp med en inneboende Jansson hade belägrat sig i soffan och tyckte det var en gemytlig plats att göra natten på.

Citatet: " Snow is only frozen water" Oneal's tag på en tröja buren av däck Stefan

jag ahr skrivkramp kommer nog att ta ett uppehåll tills på måndag iaf med nästa inlägg.

Citatet: "fan vad härligt det är med underställströja, jag tycker liksom det är toppskönt ute fast det är iskallt. Eller toppskönt kanske är å överdriva lite." -Nicke sa detta igår på jobbet när han stod utan jacka i det friska vädret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0