London calling, Spikklubba på sandstranden

I mitt mörker finns plats för fler... följ med en våning ner!

3 sympatiska samtal från världens ändar:

Hej hej det är Stafanidis! jag ligger med 2 sockor i rumpan! jag är så jävla outra backpacker cuntaaa! Åt en rå kyckling till lunch för att kunna flasha med sen när jag kommer hem från Indien. Alltså forskare här säger att det inte är någon fara ?


Hallå? hallå kan någon höra mig? Jag skulle ha svensexa men vaknade nyss upp på ett torg i Melbourne, och inte nog emd det jag sitter fast kedjad i en barncykel. Och nu står en arg unge och kastar fågelfrön på mig.

ding ding dong, hör du kustens vatten skyffel haha inte men va faan du måste lära dig lyyyysna. Nu förstår jag du är oceandöv, jaja det är så vanligt bland vanliga svensson själv är jag hälften delfin och hälften männska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0