helvete stanken har gjort färgsläpp oundvikligt


LÄPPPEN SPRICKER!

Vaknar upp klockan står på 03.04 nånting, tittar men kan inte se åt sidorna av något tjockt kartong täcke. Försöker torka bort den gula sörjan som bildats i ögonen men det är fan omöjligt så jag får lägga mig som en spartansk tapetserare och hälla vatten på ögonen. mmmm det blev bättre men det är ändå nånting som är knasigt* jag trippar runt i lägenheten slår i det mesta med mina ögon som verkar ha svullit upp under natten. Efter en tids kämpande ger jag efter och lägger mig i soffan. Efter ett par timmar när det blivit "riktigt morgon" uptäcker jag problemet jag har ju för fan limmat fast två smarties rör runt ögonen (förhoppningsvis i sömnen) annars ska jag demens testas i ett laboritorium i Riga.

Jag kommer befinna mig på anna ort i kväll!

Terror i badrummet!

Citatet: "Get down, get down!!!" en tokig skipper på hajbåt i Sydafrika
































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0