Peace and love 08

Då var peace and love 08 avklarat vad ska man säga om det? ja att det var så jävla bra så klart, det var mycket folk hyggligt väder bra artister mer kan man inte begära. Jag och oskar bodde i Gruvstaden Falun vilket gav oss sköna förmiddagar :). Bäst då? Kristian Anttila om du frågar mig han bjöd på en riktig show alltså det var gitarrer som gick sönder det var speedade låtar och stagedive (bomben :P). Men klart The Hives gjorde mig absolut inte besviken och när Håkan bråkan framkallar salta droppar från mina ögon ja då är det kärlek!. sämst? Sex Pistols riktigt lågvattenmärke. Nu ska det bli skönt med sömn sen blir det jobb i morognbitti yes! hehe

Godnatt alla människor världen runt kom ihåg ni är vackra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0