Ny Fet stil

Tjin tjing har nyss varit hos min grandmaa för hon fyller år så att säga, då blev det lite "Fita bulle" som lilla Kim skulle sagt haha. Jag gav hene en fin blomma. För övrigt har min dag avrit hel skön den ahr gått fort det har tidvis varit kanon väder för utomhus arbete.

I morse möttes jag av en underlig syn. En liten fågel har inte kollat upp vad det är för sort, hade flygit in i trapphuset och nu kunde den inte hitta ut. Den försökte ett flertal gånger ta sig ut genom glasrutan men jag förklarade lätt att det där kommer aldrig funka. När den sedan hade satt sig för att vila några sekunder hann jag öppna fönstret utan att behöva sy i nacken. Då försökte han igen och tro det eller ej nu kom han ut :) vilken underbar morgon!

Jag ska nog utarbeta ett monopol av Tuna park, tror det kommr bli en storsäljare och dyraste gatan? ingen tvekan där inte! det ska så klart bli den där konstiga affären direkt till vänster som man aldrig är i eller ens vet namnet på, eller föresten heter den inte "Arken" typ :)

/ Gorre Narre 3 days left

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0