Looost

Idag såg man första kvarten mellan tyskland och portugal dårå...Faan asså tyskarna ahr ju sjukt snygga dressar jag gillar det skarpt, sen är dom lite så där fult sexiga på något weird sätt. Jag hoppas tyskalnd hamnar i en final mot holland det vore ju drömfinal om något.

Har ni tänkt på hur många nyonanerande människor ni möter varje dag, det finns ju tex folk som onanerar på offentliga toaletter, smyg onanerar längst bak i bussen eller i provrummet. Det är bra roligt när man tänker på det hihi jag tänkte på det idag när jag mötte en man äldre 50. Jag fick liksom upp en bild hur hans kalsonger var fyldda med en mjukisballe som det lixom rinner lite sagg ifrån. alltså inte satt det är sprutat i kalingarna utan bara att det liksom har pressats ut en liten droppe som nu hänger ner över kanten.

Nu ska jag lyssna lite coldplay innan jag somnar / Viva la vida

Kommentarer
Postat av: Stina

fan vad snuskig du är

2008-06-20 @ 11:35:09
URL: http://stinahallak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0