gone in 60 minutes

Om en timme så blir jag hämtad av en svensk familjevagn. Nu börjar man känna musiken strömma ;) kommer nog bli riktigt roligt. Allt är packat nu har jag bara lite dusch,disk och soppkastning kvar. Och jag måste så klart skriva att jag ska se inflames så jag kan ringa Schöttis och ge en stämmningsrapport, hehe jag hoppas det blir möjligt finns ju risk att det är mycket folk och jobbig ljudnivå men vad gör man itne för sina vänner :).

Jag såg nyss triss skrapet på nyhetsmorgon. Weeei weei weeeeeeey såger jag bara en barnfamilj drog fram 5 millar som om det vore en skottkärra med bomull! hehe och klockrena kommentaren när han har klart för sig vinsten "Faaan 5miljoner! haha faan tack som fan, shit asså shit shit" det är då den snygga programledaren skriker till folket bakom kulliserna "öj fram med skumpan nu ska det firas" Ja det gav mig verkligen en bra start på denna dag :D.

/Satan Said Dance 


P.S tack för en underbar kväll igår Cristina<3

Kommentarer
Postat av: Schöttis

Wunderbart!

2008-06-26 @ 15:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0