Em:s hetaste match?

Att det spelas fotbolls em i alpland just nu har väl inte undgått någon? Och jag ska väl inte sticka under stolen att jag ahr sett 90% av alla matcher så här långt. Men idag hade jag planerat att titta på Turkiet-Tjeckien men det kom saker emmelan (I Robot) och lite mys med min Darl <3. När jag så slog över till matchen så stod det 1-0 till Tjeckien men detta resultat förvandlades snabbt till en Turkisk folkfest och 3 snabba mycket fina mål gjorde slutresultatet 3-2 mycket välförtjänt, eftersom jag tycker tjeckerna var alldeles för defensiva i andra halvlek men undrar om det hade spelat någon roll eftersom Turkiet spelade fantastisk propaganda fotboll i sista kvarten.

Har ni hört om den där rikstönten i Australien som blev biten i skrevet när han kissade? hahah hela storyn är ett skämt, antinengen är killen bög eller så har han fel på prostatan lix man sitter itne ner på huk och kissar i Australiens vildmark? Han måste ju seriöst vara tappad från en stor vagn med tälttak, sånt där stort som cowboysarna hade i vilda västern. / Sov på vänster sidan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0