Älska utmaningen!

alltså idag när jag kom hem efter en ganska skön löprunda, tänkte jag hmmm jag vill göra något crazy så när jag stod där så började jag sakta men säkert känna ett visst behov av toalett! sagt som gjort jag utmanade mig själv på att jag inte skulle klara av att montera mina nya högtalare (Emballage demolering ingick!) innan jag var tvungen att springa på toaletten. Jag började sakta men säkert, men när trycket började bli för stort ökade snabbt tempot. Herre gud tänkte jag för mig själv vad har jag gett mig in på! men jag fortsatte iaf att kämpa trots att jag vid ett flertal gånger höll på att ge upp. Jag liksom tänkte va fan det är inte värt det haha men nerå jag vann till slut vilket kändes underbart.

Jaja idag har jag varit hos kärleken och hängt, alltid mysigt i hennes sällskap ;) <3


/ The Peanuts reunion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0