vaken

okey jag antar att jag får ta och skriva ett inlägg som är tråkigt, för man kan ju inte glassa sig igenom en blogg heller! nej nej nej man ska förstås skriav om problem som allmänheten måste kunna läsa. jag tycker annars att det är bättre ta det internt. jag ska inte mörka att jag befunnit mig i en stor bubbla i ett par veckor, med viss eftertanke har den avrit nyttig för nu vet jag vad som verkligen betyder något. Visst jag kanske är ett monster men ibland måste man stanna upp för att kunna gå vidare. Blir trött när folk skriver besvikelse bloggar istället för att ringa och säga vad som stör dem så blir utgångem mycket bättre och det blir itne lika mycket irritation.

/You really make my heart sing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0