Sarajevo Rocks!

Igår var det lite patyyy vi startade upp hemma hos mig lite sent men ändå. det blev riktigt mysigt med sköna boys och ett mycket roligt öl-spel :) Sarajevo Rocks!, vänsterdricka och många många vattenfall haha. Sedan drog vi kosan mot eksilstuna och gammla hederliga Lotte var ju lite sådär måste jag säga. Så jag drog 3 mackor på subway och diskuterade en lång stund med sveriges bästa hunddressör som aldrig bär koppel. Ja sen blev det färd hemmåt jag låt i bagage utrymmet det var bra med plats och resan gick smooth. Tack för kvällen boys. Snart på det igen ;)

Citatet: "För varje klunk som alla dricker måste Mange dricka ett glas whiskey" ja det var nog jag eller hurtig ;)

Nu ska jag slicka min trojansa häst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0