radiomördaren!

Idag ahr det varit en ganska bra dag på jobbet ltie små seg men den fungerade helt klart. Sen åt jag lunch och efter detta tilltag fick jag otroligt svåra magsmärtor, som gjorde det svårt att både gå och stå. Men jag fick sätta mig i en slänt och vila ett tag vilket var helt förjävligt men efter en stund så släppte värkarna något.

Är det någon som lyssnar på Brunchrapporten på p3 mellan klockan 11-13? alltså fyyyy faaaaaaaan vad jag ahtar den människan Henrik Torehammar, värre jävla jätte tönt får man leta efter, han förstör ju dagen genom sitt helt värdelösa program. Jag hoppas han läser detta och känner sig träffad som Hatobjekt.

Nu ska jag lira lite 360 var ett tag sen sist haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0