Proggande Neonfreak

Den proggande 13 åringen stod i hallen hemma med en sylvester och ade bestämt sig. Han skulle till det lovliga Sevilla det avr nu elelr aldrig i hans lilla hjärna. Diskussionerna gick ungefär så här
Mamman - men du är bara 13 år du kan inte åka dit själv.
Tha kid - eeehhh fuck you det kan jag väl visst, på alla afrika filmer är barnen själva i stora städer.
Mamman - men du är väl itne ett barn i afrika och så är även det en stor skillnad på en by i afrika och Sevilla.
tha kid - ja tycker du ja, men nu är det så här din gammla trasiga kvinna jag ska åka nu, blir hämtad om 2 minuter!
Mamman - vem ska hämta dig? hur ska du ha råd?
Tha kid - alltså det är Micke en skit skjyst kille från örebro han är typ 36 barre, sen så har jag snott end el penagr av dig och pappa så jag klarar mig i typ 2 veckor tror jag.

Sagt som sagt pojken stack sin väg med den ytterst efterblivna Micke som itne ens kunde sätta på sig kalsongerna rätt. De såg aldrig till pojken mer men vissa säger att han jobbar som mattförsäljare på bahamas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0