Piggelin

Den godaste galssen piggelin lanserades 1972 då med en fyrkantig form.

jaha nu börjar huvudvärken gå över, känns riktigt bra. Jag har precis avklarat ett mindre träningspass och solen skiner (Great). Men jag ahr inte en aning vad jag ska hitta på, det känns som vattent är ganska kallt för att man ska bada?

När jag drog upp persiennerna i dag så promenerade en mindre kraftig man utanför mitt fönster, och jag vet inte om han hörde persiennerna dras upp eller vad det var men i alla fall så fäste han blicken i mig! Det var lite obehagligt faktiskt han liksom släppte inte blicken och började sakta gå framåt uppemot banken, men blicken hängde kvar!!! Jag började få panik så jag gick in bakom mina tunna gardiner hehe men han kollade fortfarande. Så nu har jag gömt mig på ett ställe där han inte kan se mig :)

/En klassiker går aldrig ur tiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0