On Mercury

ajajaj det är lugnt jag bara hostar blod!
väldigt smooth dag tycker jag, jobbet gick bra, maten gick bra, löpningen gick förhållandevis bra (kan bättre) sen så blev det rätt skön film och god veggirulle. Sen hade jag trevligt emd Cristina också men som sagt man kan inte göra allt perfekt och jag har ju gjort det igen! haha helt otroligt.

har by the way gogglat avd bävrar äter de äter bara vegitarisk föda som tex sjögräs, bark, mossa ja vad vet jag haha inte fisk iaf, men uttern däremot den äter fisk av alla dess slag.

Citatet: "Brunchrapporten! fy faan vad dåligt." ett sms av Nicke idag, efter att jag sagt att det var den sämsta skiten jag hört på radion.

tänk att få vara hund och äta utan armar en gång, jag tror det går relativt bra när man ahr sån lång mun. eller lång och lång vissa är ju helt ihoptryckta men ändå. det vore en häftig upplevelse, ungefär som att bestiga berg elelr nått.

/Godnatt tossefar , godnatt tossemor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0