Kinesiskt storkok...

Idag har man varit på ett soligt centrallager i arboga, och skruvat altan. Hade det inte varit för den ihärdiga hungern hade dagen fått 5 plexiglas men det blir iaf en stark 4:a. I bakgrunden hör man ett ihållande dunkande man tror ju att det ska vara dessa borr kilalr som pålar men nejnej nej det är minst 8000 kineser som sitter precis bakom kullen och blandar te, de är så där äckligt sammansvetsade som nästan bara ryska tvillingar kan vara. det lät ibland som om dom skulle blanda teet tills det bara var små blad kvar men de gjorde nog en kanon blandning.

Lunchen var underhållande då vi jag och nicke såg en ungspoling äta matlåda, hehe vi trodde han skulle tugga så käken hoppade ur led men klarade av att hålla alla delar på plats. men jag kan ju säga att den köttbiten var seg med stora e.

Citatet: "Vad i helvete går linbanan!" Nicke på väg hem från Arboga haha det var klockrent när dessa "små" bunkar faktiskt gick på linan.

Kom precis hem från Ica, på vägen såg jag en pizzabagare stå och hänga på the Queens street, han titade på mig med sorgsna ögon. jag tänkte att han tycker nog mataffärerna är djävulens påhitt. liksom nu går folk och köper mat istället för att dra en calzone över pannan.

P.S Jag har blivit en pansarvagn med drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0