Kändis jakt at QS

Satt i morse och blickade ut över stads kärnan då min blick föll på 2 kändisar - JO det är på riktigt!

Först såg jag den gammla längdskidkungen Jörgen Brink ni vet han som gick in i väggen i OS, det var ganska dråpligt att se med tanke på att backen han var i var typ lka brant som drottninggatan (med parraleller till Schöns granne) Anyway han säljer gurka iaf, han kom med ett skepp gurka till Kungsör idag. Att han hade sadlat om till något förstd jag ju men att det var gurkförsäljning visste jag inte. Men enligt börsen så ska det var en levande marknad med mycket hög potential.

Sen mitt på gatan kliver ju Benny Andersson (från ABBA) fram ur skuggan som värsta våldnaden, Han bar ett par tighta slitna manchester byxor med lite grå/svart ton i sig, en grön lite halvpösig tishe och ett par bekväma loafers utan strumpor. Att tillägga han bar en Ica Kasse också. Av min blick att lita på så är han här på jobb, jag tror att han håller på med en hemlig musikal eller nått. Typ en naturfestival på jägaråsen eller dylikt, men det kan också vara så att han bara är här och semestrar kanske åkte hit med båt?


/ Fånga fina fisken

Kommentarer
Postat av: Jocke

Klart Benny kom med båt, såg han ligga bland gurkorna på Jörgens skepp här nedanför :)

2008-07-24 @ 13:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0