Järnspöken

Jag vet inte vad som rör sig om det är tiden eller om det är jag? Idag känner jag mig väldigt nere och tycker inte om mig själv! "Men lilla gubben hur är det fatt du måste förstå du måste stå upp" en textrad som kan vara till hjälp kanske. Markus Krunegård är bra bättre än Laakso så är det...

Den lilla Neonfärgade Indianstammen bodde på det lertrampade grästaket i södra småland. Vad åt man då? Dilchips så klart, de var både billiga och fans i massor under dessa infödingstider. Om man sen ser fram i tiden till klockan 13,56 igår eftermiddag så kunde jag känna denna diliga doft komma krypande över drottninggatan som ett järnspöke. Jag fick gåshud över hela kroppen så jävla stort att denna distinkta doft kunde komma tillbaka flera hundra år senare.

Jag ska göra ett kollage nu. Hej då!

citatet: "får jag 50 spänn så blir det bra" Buss chaffisen igår kväll när vi inte hade några biljetter, han ville ha lite svart haha inte så värst dyr från Eskilstuna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0