jag använder händerna till att knäcka nackar och klappa katterna

hooooo skit snyggt igår haha jag och schön vet hur man ska bearbeta en kväll ;) kommer itne ihåg frågan på tp som tog oss till guldiga berg men det blev iaf skön vinst .

Igår fick jag då tag i rare b sides med Blocen... ojojoj det är så jävla elegant på ett smutsigt sätt ungefär som ett par snygga sneakers till en ananrs trasig outfit.

Citatet: "Det är skillnad på musikstilar och band som suger!" Dape i ett samtal om odd perspective ;)

Snart ska jag och Jocke göra gym jag ser fram emot det riktigt mycket, tror inte att jag kommer göra några underverk men gör jag en 10:a på 60 är jag nöjd.

anekdoten- Den händige kraftigt byggda mannen kliver fram till bankomaten, tar ut sisådär 300-2000 kronor när han plötsligt hör en gammal vän ropa "Fitta!" haha nerå han ropas så klart hej!. Den välbyggde karln tycker det är svårt att ta ut penagar och prata samtidigt det blir liksom lite krampaktigt när han ska vända sig ibland. Men till slut är han färdigt och närmar sig sin vän (med på tok för stora shorts) och jätte smala lår. NU står dom jätte nära varann den välbyggde på trottoaren och hans lite längre vän kvar på gatan. Nu står dom nästan näsa mot näsa och till slut händer det som dom båda väntar på KYSSEN nu står dom och grov hånglar framför den händiga mannnens fru som sitter kvar i bilen och väntar på lördags godis pengen. /Horribelt härligt

/ jag använder mina fötter till att sparka in skallar och springa till mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0