Fält av drömmar

jaha idag blev vi klara med altanen ute vid centrallagret, stabilt hmm ja? alltså skiten kan lika gärna rivas på måndag, det känns ju lite sådär att ha lagt ner 3 dagar på det då haha. men det är ju itne jag som ska riva så jag bryr mig inte. På vägen hem idag såg jag ut över de gula mustiga rapsfälten och tanken slog mig undrar om fälten är byggda på folks drömmar och visioner. Tänk tanken att harald 33 drömemr om jordnötter så ligger hans jordnötsdröm någonstans på fältet? helt jävla kört är det inte.

Citatet: "Ååå jävlar han ahr den utfälld!"  Me myself när vi åkte förbi en hästhage och storhingsten hade värsta jävla staken!!!! allt¨så den avr mastig måste jag säga ;)

Ligg inte i grön gräset med vita shorts och sjung på en gammal sång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0