crash diet!

åååå orka vakna 05,45 när man festat till hmm ja tidig morgon. Glömde såklart stänga av väckarklockan igår. men men sen blev det lite gott fika hos mormor så det balanserade min ananrs sega start på denna gråa lördag. Hade tänkt ta det easily hela dagen fream till kvällen men när jag kommer hem (från mormor) så ringer mamma och säger att bilen har dött i kvicksund. så det var bara att ringa Hurreburre så åkte vi dit och hämtade bilskrället. fitta vad ont det gör i pannbenet jag är otrlogit trött på den där plåtkontainern......

Citatet: "Det är något fel som är trasigt" Mamma släpper detta citat mycket genomtänkt.

Igår började våran kväll hemma hos mig jag och Schön knäpte nägra björnöl och tuggade en totti :)  senare kom mannen myten muttan Dape the snake ;) kvällens citat blev "Vilken jävla puma!" det var jag själv+Dape som drog den när vi såg en ljus dam gå över gatan till habib's mecka.

Klart å betart! hoppas ingen sitter och ångrar sin nyktra position i bussen ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0