dalmatin prick på daltande tantfansk!

I stunden sitter man ju så klart och väntar på Dapes kommande revolutionerande röra. Alltså den kommer slå hårt och hänsynslöst, alla kommer bli drabbade!

Citatet: "Korvlåda utan gurka är som kärlek utan grädde."

Hej jag är Kalle 14 år jag ska flytta till ett annat land, Eftersom jag ahtar att anpassa mig så ska jag börja attackera och förstöra saker kring mig. Några dåd jag har tänkt ut så här i skrivande stund :

* Dra fram ett par hyrsläp sedan tända eld på dem
* Kasta lite för tunga stenar för mitt eget bästa på polisen
* Slå sönder bilar / Skyltfönster
* Tända eld på "onödiga" byggander
* sen ska jag till slut skratta åt eländet och gå min väg.

Oskar Påldräng vaknade upp mitt i den dimmiga tyska slänt skogen. Alltså det var inte så att han var född elelr uppvuxen där utan ahn hade helt enkelt och sonika valt att somna bakom rodret. Vart Rodret förde hans lättvindiga kropp fick liksom i slutänden visa sig, nu blev det i en jeans ficka i Ruhr området.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0