Virus Lindberg

Har varit hos doktorn idag tagit lite halsprov, det visade sig vara ett litet virus, så blir inge antibiotika. Jag fick väldigt många nya intryck när jag satt där febrig och med en jävla halsvärk. Jag såg tex en riktigt barnafödarmaskin det avr en kvinna med stor mage och en gigantisk bakdel med breda höfter på köpet, och inte nog emd det hae hon även de största jävla armarna jag sett!! ojojoj hon kommer föda barn på löpande band (hon hade redan 2).

Efter mitt lilla besök nere på vårdcentralen var jag en sväng på ica, då såg jag en mycket förvirrad och trött man, han lufsade runt inne i affären som en tvättbjörn bärandes på en påse champinjoner eller om det var potatis. Jag tyckte det såg ut som  att han ville ha yoghurt men han hängde även väldigt länge borta vid kräfterna så det är svårdefinierat vad han skulle köpa.

Nu ska jag vila lite sen hem till Stina för hon är också sjuk :)

/ Pälsmössa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0