Intimacy

Yes! nu har Bloc Party äntligen släppt ny skiva. Nu får de ta och komma till sverige och spela också, så jag kan se dem :) längtar efter den konserten väldigt mycket.

Denna 15:e och sista OS-dagen har jag sett vattenpolo där Ungern slog USA i finalen med 15-9 eller vad det blev hehe minns inte riktigt, sedan blev det lite rytmisk gymnastik :D alltså jädrar vad duktigt dom är så synkroniserat och väl utfört så man får gåshud.

Jag är mitt i tvätteriet just nu och dödar tid framför F1, Massa i ledning just nu med 40 varv kvar.

Och nu när jag smetar på med upplevelser, så måste jag ju nämna att snart är Elitserien här igen :) jag har haft väldigt mycket abstinens. 3:e September 19.00 smäller det borta match mot Timrå IK :P Wargen är spelklar och Snellman hopaps jag blir en flipp. 18:e Oktober ska jag åka till Södertälje och se MoDo spela ut kringlorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0