Dra dem inte!

Jag sitter här har inte så värst mycket att skriva om, men kom att tänka på här om dagen då jag såg en äldre dam vara ute och stavgå. Alltså jag ser väldigt många som stavgår och jag kan ärligt säga att det är ungefär 10% som gör rätt, jag är ingen stavgångsexpert men jag vet iaf att man inte ska dra stavarna efter sig som om det vore ett dött "animal" som man ska dra hem till grytan. Jag brukar tänka för mig själv då jag ser alla dessa stavmarodörer "ja stavarna slits faktiskt sönder om man drar dem istället för att säta i dem" att om dom skulle sikta med stavarna säg en meter framför sig hela tiden så skulle de automatiskt göra rätt. :)

Kommentarer
Postat av: John Skriker

Hahahaa, så många gånger jag funderat på det själv, eller när de håller dem i luften. Måste ju va skitjobbigt och frågan "varför de ens tog med sig stavarna när de inte används" återstår ;) bra reflektioner där Kim =) ska in till kungsör i helgen föressten, om vi inte träffas så shizzar jag boken med robin



/John

2008-09-02 @ 00:23:46
URL: http://johnskriker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0