clinging on for life

ååå fan vad skönt, nu sover jag så himla gött om nätterna under den varma oas perioden förra veckan så var min sömn väldigt begränsad. vilket också tog ut sin rätt på dagarna då man var trött hela tiden. Dagens A är att min lillebror blir myndig :) grattis där. Annars blir det nog en skön ganska vanlig tisdag.

mitt samvete blev illa tillhugget igår när jag dödade en fisk :/ just efter jag brytit nacken av den så slog tanken mig. Tänk om den ahde familj kanske massor av vänner och nyss fått lite små abborrar, den påträngande känslan tog stor plats i mitt huvud. Men jag kommer nog med stor sannolikhet göra om det.

Aerobics är terapi!

/ hitta munspelet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0