adopterade höjdstjärnor

Har varit en ganska gemytlig arbetsdag, med lite fogning och städning. Sen blev det lunch, då vi slängde ett par ögon på höjdhopps finalen för herrar. Då lägger kommentatorn upp ett ganskla roligt citat : " Stefan Holm har sin tränare som pappa , Rybakov har sin tränare som pappa, Silnov har sin tränare som pappa och Baba har sin tränare som pappa" hahah alltså är alla höjdhoppare adopterade av topptränare eller kan det vara så att det har sina pappor som tränare? :) jag tycker det var riktigt festligt iaf.

Har även gjort mitt första innebandypass idag, jag känner mig lite osäker gällande regler osv, men kommer nog in i det, får iof se om jag ska lira fullt ut eller hur jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0